دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 12:07

انتخابات انجمن‌های ورزش‌های رزمی| چگینی رئیس شد

انتخابات انجمن‌های ورزش‌های رزمی| چگینی رئیس شد
انتخابات فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی که به دور دوم کشیده شده بود رئیس خود را شناخت.
کد خبر : 911318

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از ساعت 10 امروز آغاز شد.

این جلسه به ریاست شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد و مناف هاشمی دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و علیرضا نامنی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها در این نشست حضور داشتند. مجید زارعیان سرپرست فدراسیون نیز در مجمع حضور یافت.

برای انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، 6 کاندیدا به نامهای افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری  با هم رقابت می کردند.

حمیدرضا پارسی‌منش پس از ارائه سخنانی، به‌نفع یوسف بهتری از انتخابات کنار رفت. محمد عسکری هم پس از ارائه صحبت‌هایی، انصراف داد. جاسم منوچهری هم از ادامه رقابت کناره گرفت.

سیدمحمدشروین اسبقیان پیش از آغاز فرایند رای‌گیری گفت: این که می‌گویند وزارت ورزش و جوانان از یک کاندیدا حمایت می‌کند، درست نیست و در هیچ‌یک از این ۱۲ انتخابات نه توصیه‌ای کردیم و نه توصیه‌ای خواهیم داشت. من ۶ بار به کربلا رفته‌ام و در مکه هم حجرالاسود را زیارت کرده‌ام؛ تا به امروز وزیر نه از من پرسیده به چه کسی رای دادی و به چه کسی رای بده! مناف هاشمی هم همین بوده و انفرادی تصمیم گرفته‌ایم.

در پایان فرآیند رای‌گیری، بهتری و هادی‌ چگینی شانه به شانه هم جلو آمدند که چگینی 27 رای و بهتری 26 رای کسب کردند که با به حدنصاب نرسیدن تعداد آرا، انتخابات به دور دوم رفت.

در پایان دور دوم انتخابات افشین چگینی با کسب ۳۰ رای به عنوان رییس جدید و 4 سال آتی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی انتخاب شد. بهتری نیز ۲۳  رای آورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته